środa, 30 lipca 2014

Haul!

Cześć! To znowu ja, dziś, chcę wam pokazać ostatnio zakupione przeze mnie ubrania, akcesoria i kosmetyki. 
Więc, bez gadania, zaczynamy! :)
                                                                                            Cena:
Kurtka- Diverse                                                                     ???
Bluza (czarna)- Reserved                                                    39.99zł
Bluza (w grochy)- Reserved                                                39.99zł     
Bluza (szara, pikowana)- Reserved                                69.99zł z 129.99zł  
Baby Lips (pink punch)- Rossman                                      ok. 3zł
Krem SORAYA (So Pretty!)- Rossman                                     ???
Okulary- Diverse                                                                 ok. 30zł
                                             ZDJĘCIA!
                                         
(tych wszystkich rzeczy)

                                                                           Płaszczyk
                                                                       Bluza Czarna
Bluza Szara, Pikowana
                                                                     Bluza W Grochy
                                                                           Okulary
    Baby Lips (Pink Punch)            Krem SORAYA (So Pretty!)

Jeśli czytasz ten post to proszę zostaw po sobie znak: skomentuj ten post i jeśli podobają ci się moje wpisy to zaobserwuj mojego bloga. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ wtedy wiem, że mam dla kogo pisać, że podobają ci się moje wpisy i wtedy mam większe chęci do pisania kolejnych postów.

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników PAPA/ Julia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz