poniedziałek, 28 lipca 2014

nie ma...

Hej, hmm pewnie zastanawiacie się o co chodzi z tym tytułem no więc, chodzi mi o te zdjęcia (jeśli czytaliście mój wcześniejszy wpis to wiecie), te z sesji które miły się w tym poście pojawić, no, ale... nie ma ponieważ nie byłam wczoraj na tej sesji bo był odpust i byli goście, gdy już pojechali chciałam wyciągnąć moją koleżankę no ale nie chciała :p (jeśli to czytasz Patrycja: pozdro). Więc, gdy już zrobimy tą sesję to dodam wam na pewno te zdjęcia :D teraz na ,,pocieszenie'', (że nie ma zdjęć :p) dam wam przed chwilą zrobione :) 

PSTRYK ;)
Taaa.... wiem mam nie ogarniętą fryzurę xD
Dzisiaj troszkę krótszy wpis, ale zaraz lecę się spotkać z koleżanką :*
                                                                                                                                                                       Więc pozdrawiam :D i PA! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz